ater vardag

Vardagen har dragit igang igen. Mandag och tisdag har vi varit pa ett englishcamp.
Larare har blir uppvaktade som gudar sa vi har det bra.

Helgen var great, vi var pa Phi Phi och sola, bada och parta...?
Borjade parta men irri madde inge bra och gick hem, och jag
tappa lite suget da. Men det var roligt, gjorde de vanliga, snodde
kepsar och glasogon..rutiner ar svart att slappa pa.
hare pa bild men far inte in dom i kameran.
Dom saljer fruktshake i varenda horn, sa pa tva dagar vart det 7st.
Eller shakes av alla slag men oreos ocksa faktiskt sjuuukt god.

har brant sonder mig sjalv da jag inte trodde solen var sa stark, okej sa inkompitent ar jag inte...
elller. Jag ignorera det mest. Sa magen ska vi inte tala om, den som ror den ar kommer inte vara i levande
tillstand da den bokstavligt talat ar on fire.

Kul fakta, iknow, who cares. Mamma och pappa blir glad over det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback