Ban Klang

Sitter nu pa lite lunch i skolan, har tva timmar rast wihho dom ar genrerosa. Lar ut med en dam fran staterna sa kanner mig usel pa engelska. Alla pa campet ar antigen fran USA eller England.

Det borja kannas battre, tror det var mycket nerver i borjan. Liksom hur det skulle vara och massa sant. Men det ar ingen tvekan om att jag langtar tills jossan och lissy kommer ner och det blir semester och backpack pa riktigt.
Det ar tur att jag har irri, annars skulle det nog suga..

vadret ar underbart och det ar jatte varmt, Igar gick vi till en national park och badade i laguner.. UNDERBART att fa bada. Dock med byxor och tshirt.

MAten sak vi inte snacka om, sjukt god meeeeen SJUKT stark, far typ inte i mig nagonting, tror att jag ska bli forlamad i munnen varenda gang. hypokontrieker som jag ar...
har ocksa borjat vanja mig vi alla odlor som springer omkring. Aircondition ar overskattat i thailand, har kor vi pa flaktar. holl pa att blasa bort inatt.

Pa fredag drar vi till Ao nang for en liten weekend, ska bli hur skont som helst. For pa dagarna ar det inte lungt, undervisar 4-5 klasser varje dag. sa aker runt till olika skolor, idag ar vi som sagt pa Ban Klang en Muslims skola, trevliga kids faktiskt! jag lar ut jamnariga how weird is that!
Men aven fast dom ar 20 sa ar det pa valdigt lag niva, vi larde dom verbs idag som lasa, dricka, watch tv dom klarade tillslut!

Men ska nog runda av har, Men see you in a while.
Slangkyssar fran moder theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback